Paljon on tullut nyt tilauksia korteista kesän juhliin ja kiireisimpiä ovat nyt nämä YO- ja valmistujaiskortit. Tänään olen tehnyt kaksi YO-korttia Magnolia leimalla,

Ensinnäisessä on vähän itse tehtyjä kukkiakin :)

Toinen sitten vähän kirkkaammissa väreissä :)

Täytyy varmaan tehdä pari korttia ihan samalla kaavallakin ajan säästämiseksi. Vaikka minä en kyllä ole saarjatyön ystävä, mutta väriä vaihtamalla saa uniikkeja kortteja nopeasti. Aika kivasti olen kuitenkin kuvat jo saanut väritettyä valmiiksi...

Maratooniltakin olen jo aika kivasti toipunut. Alkuviikon oli kyllä jalat niin kipeänä että portaiden kävely oli suuri suoritus! Äsken tulin kotiin 10 km pyöräilylenkiltä. Pyöräily on hyvää palauttelua juoksemisesta ja se on vähän helpottanut palautumista. Nyt on uusi tavoite asetettu: 3.9. Jyväskylässä puolimaraton! Siihen olen päättänyt vähän pudottaa painoa juoksun keventämiseksi ja nyt ollaan sitten meidän perheessä dieetillä ;) Saa nähdä miten käy... Tavoitteena olisi pudottaa neljän viikon aikana 6 kg. Hyvin on ainakin nyt lähtenyt käyntiin "projekti kevytkenkä". Nyt kun jaksaisi vielä pitää motivaatiota yllä 3 1/2 viikkoa niin hyvä tulee ;)

Mutta takaisin sorvin ääreen!! :)